اما نوع دوم کفپوش ها، نمونه های چند تکه هستند که استفاده و کاربرد راحت تری داشته و مرسوم تر هستند. این نوع کفپوش ها برای یک خودروی 4 درب اصولا به صورت 3 تا 5 تکه به تولید می رسند. به این صورت که دو تکه کفپوش برای سرنشینان جلو و سرنشینان عقب هم سه یا یک تکه کفپوش دارند. این کفپوش ها در انواع تخت یا لبه دار به تولید می رسد که هر کدام کاربردی متفاوت دارند.

جدید ترین نوع کفپوش که مدتی است پایشان به بازار باز شده است کفپوش های قالبی یا سه بعدی نام دارند. این نوع از کفپوش متناسب به ابعاد دقیق هر خودرو ساخته می شوند و جلوه ی بسیار زیبا تری به خودرو می دهند. کفپوش های قالبی در دو نوع چرمی (غیر طبیعی) و پلی اوره تان به بازار عرضه شده اند. نمونه ی چرمی با چرم مصنوعی و بصورت پرس شده و چند لایه عرضه می شود و در پشت آن از پرزهای مصنوعی و زبر استفاده شده تا به موکت کف خودرو چسبیده و زیر پا لیز نخورند. از معایب این نوع کفپوش می توان به عدم امکان شستشوی آن با آب یاد کرد چرا که عمر آن پس از تماس با آب فراوان کوتاه می شود. این نوع از کفپوش ها می بایست با آب اندک و یا مواد شستشوی مخصوص نظافت شوند. کفپوش های چرمی خاک را خیلی سریع به خود جذب می کنند و نیاز به نگهداری بیشتری دارند. این کفپوش ها گران ترین نوع کفپوش در بازار هستند.